Зареждане...

Ние сме тук, за да ви помагаме!

За въпроси отнасящи се към конкретни оферти, включително поръчки, доставка, условия за възтановяване на сумата и др., моля Ви свържете се със сайта, от който сте закупили ваучера.

Ако изпитвате затруднения при работата със сайта, или имате въпроси касаещи VsichkiOferti.bg, ние ще сме повече от щастливи да Ви помогнем.

Ще се радваме и на всякакви идеи и предложения за новости в сайта които смятате, че биха били удобни на вас и другите ни потребители.

Ако нашата секция с Често Задавани Въпроси не предлага отговор на вашия въпрос, попълнете следващата форма и ние ще се свържем с Вас възможно най-бързо.

Често Задавани Въпроси

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси относно VsichkiOferti.bg

1. Какво е "групово пазаруване"?

Груповото пазаруване, известно още като социално пазаруване или колективно пазаруване е вид пазаруване, при което един търговец предлага на страниците на уебсайт за групово пазаруване продукта или услугата си, най-често става дума за услуга, с намаление.

2. Какъв сайт е VsichkiOferti.bg?

VsichkiOferti.bg събира офертите от всички сайтове за колективно пазаруване.
Нашата мисия е да сме максимално полезни, като на всеки 30 минути в денонощието офертите се актуализират.

3. Как да търся по-лесно оферта?

За улеснение на нашите потребители сме направили възможно сортирането на оферти по по град, категория, цена и подбиране на оферти само за желани от Вас квартали и райони на София.

4. Кои градове са включени в сайта?

В момента публикуваме всички оферти за колективно пазаруване от София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе, Благоевград, Велико Търново, Дорбич, Перник, Плевен, Хасково, Враца, Шумен и Сливен, Пазардижик, Ловеч, Ямбол.

5. Как мога да разбера за новите предложения?

Може да сте сигурни,че няма да пропуснете най-добрата за Вас оферта, като се запишете за бюлетина на Всички Оферти. От него ще научавате за всички нови оферти за деня.

6. Как да се отпиша от бюлетина?

Когато отворите бюлетина, в горния десен ъгъл ще видите бутон "Отписване". След като го натиснете, трябва да потвърдите прекратяването на абонамента като натиснете бутона "Да".

7. Как да променя настройките на бюлетина, който получавам?

В случай, че искате да промените настройките си за получаване на нашите оферти, можете да ползвате бутона "Настройки" като от там можете да изберете за кои категории само искате да получавате оферти.

8. Как да платя заявен ваучер?

След като влезете в избраната от Вас оферта трябва да натиснете бутона "Купи". Следвайте инструкциите на сайта. Заплаща се с различни разплащателни средства онлайн, например дебитна или кредитна карта, на каса на EasyPay, на банкомат или с банков превод.

9. Какво представлява ваучера?

Ваучерите са физически документ, който се представя на доставчика на стоката или услугата, за може да бъде ползвана.

10. Как да използвам услугата?

В графата "условия" във всяка оферта са описани всички необходими условия за използване на офертата.

11. Закупих ваучер. Какво следва?

След закупуване на ваучер трябва да се свържете с доставчика на услугата/стоката за да уговорите останалите подробности. Обикновено в условията на офертата има информация какви стъпки трябва да се предприемат. Там също така се намират координати за връзка с доставчика на услугата

12. Защо се бави стоката, която поръчах?

Различните доставчици имат срок за доставка между 7 и 14 работни дни. Ако забавянето надхвърли този период проверете дали сте изпълнили всички стъпки по поръчка на ваучер. Ако няма пропусната стъпка може да се свържете със сайта, от който сте закупили ваучера.

Победителят ще бъде изтеглен на 31.10.2017г.