Зареждане...

Шиниране на пародонтозен зъб в Дентална клиника Персенк


Оферта:

Допълнителна информация:Целта на шинирането е преразпределение на натоварването върху зъби с незасегнат пародонт при дъвкателния процес.Шинирането представлява привързване на разклатен зъб към съседни здрави зъби. Използва се методът за шиниране с гласфибровлакна и композит. Той осигурява добра стабилизация на разклатените зъби и същевременно е най-естетичният, защото шината е много тънка, разположена откъм езика и цветът и е същия като на зъбите на пациента.Изработката на този вид шина става в стоматологичния кабинет в едно посещениеС този вид технология е възможно и възстановяване на липсващ зъб.Процедурата включва:Почистване на зъбния камък и плаката (в противен случай ще е намалена здравината на шината);Обработка на повърхностите на зъбите откъм езика с ецваща течност, измиват се, подсушават се и се нанася съответният бонд (лепило за гласфибровлакното);С подходящи инструменти се поставя влакното и се покрива с течен фотополимер, който с помощта на фотолампа се втвърдява и фиксира гласфибровлакното върху зъбите;След като е готова шината, се коригира и полира.Пациентите много бързо привикват към този вид шини и забравят за съществуването им.
ВАЖНО!
Може да се възползвате от актуалната промоция само чрез закупуване на ваучер от Deals.bg. Неизползван в срок ваучер се счита за невалиден и сумата по него не се възстановява!

Условия за ползване:

ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:
Шиниране на пародонтозен (разклатен) зъб;
По-долу може да видите допълнителна информация за процедурата.

30.00 In Stock




Върни се
на горе
затвори

Абонирайте се за Всички Промоции
в своята Е-Поща

Натискайки бутона "Абонирай се" се съгласявате с общите условия на сайта.

Защо да се абонирам?

  1. 1. Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail. Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
  2. 2. Избирате от кой град и категория да получавате оферти. Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
  3. 3. Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин. Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.