Зареждане...

Точно в десетката с 10 бр. изстрела за двама души с ЛЪК или АРБАЛЕТ от ПЕЙНТБОЛ СОФИЯ


Оферта:

Не знаем дали е заради леко смешното трико, което носи, но Робин Худ със сигурност прави стрелбата с лък да изглежда като детска игра. Да уцелиш ябълка със стрела определено не е лесна работа. Искате ли и Вие да опитате какво е чувството да опънеш тетивата? Звучи много авантюристично, нали? Тогава се възползвайте от предложението на Пеинтбол София. С ваучер за днешната ни приключенска оферта в джоба, Вие вече уцелихте десетката.
Офертата включва:

10 бр. изстрела с лък или арбалет за компания до 2-ма души;

*Забележки:

Стрелбата се провеждат Събота или Неделя от 10:00 ч. до 17:00 ч.!
Стрелбата ще се проведе на Бонсови поляни (поляните до хотел на “Върха”), ул. Обзор 71!

Кратка история на лъка:
Лъкът е оръжие, предназначено за изстрелване на стрела. Стрелбата се осъществява за сметка на мускулната сила на човека, която лъкът акумулира в статична енергия за сметка на огъващите се части, а след това, при отпускане на тетивата преобразува тази енергия в кинетична и я отдава на стрелата.
Смята се, че лъкът като оръжие се е появил през мезолита (8 хил. г. пр. Хр.). Скалните рисунки (петроглифи) и находките на остриета за стрели от тази епоха очертават историческата граница на появата на лъка. Най-старият лък е открит в блатото Холмегаард в Дания и е датиран около 6 хил. г. пр. Хр. Това е прост дървен лък, приличащ много на по-късните средновековни дълги лъкове.
Лъкът се състои от няколко съставни части:

Кибит или тяло - работната част на лъка, служеща за съхраняване и отдаване на енергията, необходима за изстрелване на стрелата. Частта на лъка, обърната към стрелеца обикновено се нарича корем, а частта, обърната към целта - гръб.
Тетива - носещата част на лъка, придаваща ускорение на стрелата.
Ръкохватка - частта на кибита, която стрелеца държи. Ръкохватката може да е в средата на кибита или да е разположена асиметрично.
Рамо (или рог) - гъвкавата част на кибита, играеща ролята на пружина при опъване на тетивата.
Край - служещата за прикрепване на тетивата част от кибита.
Ухо - изрязаната част на края, служеща за закачване на тетивата.


Условия за ползване:

     
  • Валидност на ваучера: от 22.05.2012 г. до 30.06.2012 г.;
  • Всеки може да закупи неограничен брой ваучери за себе си или за подарък;
  • Необходимо е предварително записване на час по телефона
  • За да използвате услугата, задължително представете разпечатан вашия ваучер на служителите;
  • Стрелбата се провеждат Събота или Неделя от 10:00 до 17:00
  • Ваучерите са валидни с предварителна заявка;
  • Резервации се правят през седмицата на телефон: от 10:00 до 18:00;
  • В случай на неявяване,или отлагане на ваучер /не по-късно от 24 часа преди посочения ден/,  съответният се брои за използван;
  • Поради непредвидени от организатора обстоятелства , мястото на провеждане на мероприятието може да бъде променено, при  което първият е длъжен предварително да информира участниците;
  • Дадена резервация може да бъде отложена от страна на организаторите, които са длъжни предварително да уведомят приносителя на ваучера;
  • Лица в нетрезво или подобно състояние, няма да бъдат допуснати и съответния ваучер се счита за използван;
  • По преценка на организатор, същият си запазва правото да не допусне до използване на съоражение, лица във видимо нездравословно или  застрашаващо безопастноста си състояние. Съответните могат да предоставят услуга на други
    участници;
  • При умишлена повреда, виновното лице (лица) е длъжен да заплати ремонта
    необходим за отстраняване на нанесените от него (тях) повреди и щети;
  • Всички условия на Lapni.bg.
     






Върни се
на горе
затвори

Абонирайте се за Всички Промоции
в своята Е-Поща

Натискайки бутона "Абонирай се" се съгласявате с общите условия на сайта.

Защо да се абонирам?

  1. 1. Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail. Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
  2. 2. Избирате от кой град и категория да получавате оферти. Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
  3. 3. Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин. Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.