Зареждане...

Последното представление на бродуейския хит "В защита на пещерния човек" в Зала 2 на НДК, на 14 Юни с билет за двама

Изтекла
Последното представление на бродуейския хит
От lapni.bg

Оферта:

Театралният сезон свършва, а по стар български обичай в последния момент се чудите с какво да компенсирате всички пропуснати представления! Ние знаем кой е хитът на сезона и ви предоставяме последен шанс да се посмеете до сълзи с последното представление на бродуейския хит „В Защита на Пещерния Човек”. Трябва само да прочетете отзивите, за да разберете, че този спектакъл не трябва да се пропуска за нищо на света! Офертата включва:
Билет за двама за комедията "В защита на пещерния човек" -  14 Юни, 19.30 ч. *Забележки:
За спектакъла на 14.06 местата са в Блок С - редове 5, 6, 7 и 8 и в Блок А - редове 5, 6, 7 и 8! Ваучерът важи за двама души! За постановката: Автор: Роб Бекер;
Режисьор: Стоян Алексиев;
Участва: Димитър Бакалов; “В защита на пещерния човек” е брилянтно представление, спечелило сърцата на милиони зрители в повече от 40 държави на повече от 30 различни езика. Прокарващо пътя на помирението в съществуващите недоразумения между мъжете и жените, “В защита на пещерния човек” е играно за първи път през юни 1991 г. в Сан Франциско и скоро след това се мести в Далас. След година в Далас (вече неопровержим хит) “Пещерния човек” се играе в препълнени зали във Вашингтон, Филаделфия и Чикаго преди премиерата си на Бродуей през 1995 г. След две години и половина и 702 представления в Хелън Хайс Тиътър, “Пещерният човек” поставя рекорд като най-дълго играното солово представление на Бродуей. “Екстравагантно смешното и учудващо свежо изследване на пропастта между половете” (Чикаго Сън Таймс) прави “В защита на пещерния човек” “комедиен феномен” (Ню Йорк Таймс). “Пещерният човек” е забавен и проницателен спектакъл за отношенията между мъжете и жените, предизвикващо бурен смях и у двата пола. По време на представлението зрителите честичко се побутват с лакет, разпознавайки себе си в историите, разказвани на сцената. Комедиантът Роб Бекер написва “В защита на пещерния човек” за три години, през които прави неформално изследване в областта на антропологията, праисторическата епоха, психологията, социологията и митологията.Theater Mogul, световна тетрална продуцентска компания с офиси в Ню Йорк, Цюрих и Рейкявик, придобива международните права за поставяне на спектакъла през 2006 г. Правата на територията на България се притежават от продуцентска къща “Страйп”. Към днешна дата повече от 50 актьори в Америка, Европа, Австралия и Азия играят това представление. Много други се явяват на прослушвания и репетират, за да донесат смях и ново разбиране за взаимоотношенията между половете на различни сцени из целия свят. Представлението може да бъде видяно в следните държави: Австралия, Австрия, Белгия, Канада, Хърватска, Чехия, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Гватемала, Унгария, Исландия, Ирландия, Израел, Италия, Япония, Латвия, Литва, Мексико, Холандия, Норвегия, Русия, Словакия, Словения, Южна Африка, Южна Корея, Испания, Швеция, Швейцария, Великобритания и САЩ. Посланията на “В защита на пещерния човек” са универсални, а смехът е един и същ на всички езици. http://caveman.bg/

Условия за ползване:

     
  • Ваучерът важи за: 14.06.2012г.;
  • Всеки може да закупи неограничен брой ваучери;
  • Ваучерите се разменят за билети на касите в билетен център на НДК.
  • Един ваучер важи за двама души;
  • За да използвате услугата, задължително представете разпечатан вашия ваучер на билетен център на НДК;
  • Всички условия на Lapni.bg.
     


20.00 In Stock




Върни се
на горе
затвори

Абонирайте се за Всички Промоции
в своята Е-Поща

Натискайки бутона "Абонирай се" се съгласявате с общите условия на сайта.

Защо да се абонирам?

  1. 1. Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail. Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
  2. 2. Избирате от кой град и категория да получавате оферти. Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
  3. 3. Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин. Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.