Оферта:
Дистанционният курс е разработен за хора с или без какъвто и да било опит в сферата на маркетинга. В програмата са включени най-новите теоретични схващания във връзка с промените, настъпили в маркетинга вследствие на дигиталната икономика, същността на концепцията “маркетинг на взаимовръзките”, съдържанието на понятието „лоялност” и „пожизнена стойност на клиента” като са представени и стратегиите за задържане на клиентите, управлението на ключови клиенти, както и възможните показатели, които формират маркетинговата отчетност.
Условия за ползване:
- Валидност на ваучера от 11.12.2020г. до 31.03.2021г.;
- Едно лице може да закупи неограничен брой ваучери;
- След закупуване ваучер е необходимо да се изпратят всички данни от клиента на имейл [email protected]. Информацията включва: Имена, телефон за връзка, номер и ПИН на ваучера, електронен адрес. След предоставяне на необходимата информация се създава регистрация на клиента в платформата за обучение и се изпраща имейл с подробна информация. Достъп до платформата за клиентите е 30 дни, като срока започва да тече след предоставяне на ваучера и регистрирайки ги в LMS Contipso.
- Ваучерът включва:
- Онлайн курс "Уеб маркетинг на взаимовръзките" за един човек;
- Достъп 45 дни до платформата The Academy Online;
- Бонус курс по "Как се правят маркетингови проучвания";
- Сертификат и удостоверение за завършен курс.
- Всички условия на Grupovo.bg ТУК.