Сертифицираният курс има за цел да даде знания и компетентности относно същността и спецификата на маркетинга в туризма - структура и характеристики на туристическия продукт, сегментирането на туристическия пазар, позиционирането на туристическия продукт, както и маркетинговите комуникации и дистрибуционни канали на туризма. Курсът осигурява знания и за особеностите на маркетинга на туристическа дестинация, както и относно съвременните тенденции в Интернет маркетинга и хотелските резервационни системи.Част от темите, които обхваща курсът на обучение, са: Маркетингова микросреда, концепции за маркетинг микса; Таргет маркетинг; Потребителско поведение и продуктова политика; Маркетингов микс в Туризма; Туристически пазар; Показатели за анализ на конкуренцията в туризма; Сегментация на туристическия пазар; Структура на туристическия продукт; Цял модул на обучение свързан с маркетинговата комуникация в туризма и модул Маркетинг чрез социалните мрежи.
Обучението се преминава изцяло онлайн - без лектори, с които да се съобразявате. Единственото условие е да имате достъп до интернет. Може да достъпите обучението от всяко място и по всяко време, когато Ви е удобно. След успешно преминаване на обучението, ще получите електронен сертификат и удостоверение към него доказващ вашите придобити знания и умения!