Зареждане...

3D перманентен грим по метода микроблейдинг в NSB Beauty Center


Оферта:

Микроблейдингът е нов японски метод за перманентен грим, който наскоро бе представен за първи път в България. С помощта на специален уред, който прави микро разрези в повърхностния слой на кожата, се имплантира пигмент, оформят се веждите и се сдобивате с изящен поглед за месеци наред. Иновативната процедура е подходяща за дами, чиито естествени вежди са с неправилна форма, редки или дори липсващи.
Преди самата процедурата се прави консултация от специалист, за да се определи желана форма дебелина и цвят. Едва след oдобрение от страна на клиента се пристъпва към процедурата.
Оздравителният период  e 4-7 дни. След процедурата обработените зони са леко зачервени и подути но товаотшумява до 2-3 часа след процедурата. Всеки клиент получава професионална консултации и препоръки за грижа по време на оздравителния процес.
****
ВАЖНО!
Може да се възползвате от актуалната промоция само чрез закупуване на ваучер от Deals.bg. Неизползван в срок ваучер се счита за невалиден и сумата по него не се възстановява!

Условия за ползване:

ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:
3D перманентен грим по метода микроблейдинг - 1 процедура

ДОПЛАЩАНИЯ:
Всеки организъм обработва по различен начин пигмента, при някои клиенти е необходима повторна процедура за ретуш за по-наситен изглед. Ако това се наложи, за втората процедура се доплащат 45 лв. на място.
По желание може да се постави упойка преди процедурата. Заплаща се допълнително на място в размер на 5 лв.

88.00 In Stock




Върни се
на горе
затвори

Абонирайте се за Всички Промоции
в своята Е-Поща

Натискайки бутона "Абонирай се" се съгласявате с общите условия на сайта.

Защо да се абонирам?

  1. 1. Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail. Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
  2. 2. Избирате от кой град и категория да получавате оферти. Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
  3. 3. Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин. Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.