Много смях и философски размисли очакват зрителите, които ще гледат постановката на Мариус Куркински, в която сериозните неща от живота са погледнати от смешната им страна. Това е разказ за оцеляването на една жена, изоставена още като дете. Главната женска роля е поверена на Мария Сапунджиева, а в ролите на мъжете, които се борят за любовта й, се превъплъщават Кирил Ефремов и Ненчо Илчев.Именно те ще завържат интрига на сцената и ще си разменят болезнените реплики от творбата на един от най-големите хърватски драматурзи.Техните герои са хора, които са имали много трудности в живота си, но намират сили да продължат, въпреки болката. Те пресъздават с много хумор и най-тежкия момент от битието си. Според режисьора пиесата не може да се нарече точно комедия, но екипът е акцентирал именно на смешните неща от битието ни. Дори и изневярата е погледната от странно-смешния ъгъл. Комедия, в която персонажите живеят греховно и го съзнават. Достигат много прозрения, а не се променят. Още в самото заглавие има сигнал за интересно, атрактивно, но опасно съществуване. Възможно ли е жена ми да си има мъж?! Защо се стига до такава натрапчива и "шантава" ситуация? Къде са причините? В политическия преход, в трудното оцеляване, в тайните на любовта? Или че няма кой да надникне в моята душа, в стаята на моето детство?!
****
ВАЖНО! Може да се възползвате от актуалната промоция само чрез закупуване на ваучер от Deals.bg. Неизползван в срок ваучер се счита за невалиден и сумата по него не се възстановява!
Условия за ползване:
ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:
1 билет за “Мъжът на жена ми” на 16.07., от 19.00 ч , Театър "Сълза и Смях"
Местата са на партер от 10 до 15 ред и балкон
Задължително е да предоставите разпечатан ваучер на касата на театъра.
1.Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail.Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
2.Избирате от кой град и категория да получавате оферти.Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
3.Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин.Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.