Oпияняващата комбинация от страст, силни чувства и насилие в Кармен първоначално се оказва твърде дръзка за оперната сцена и след премиерата на музикалната творба през 1875 год. критиците я обявяват за пълен провал. Скоро след това Бизе умира и никога не научава за огромния успех, който неговата Кармен ще постигне. Само в Кралската опера творбата е играна повече от петстотин пъти.
Спектакълът на една от най-полулярните оперни творби е създаден първоначално за операта във Франкфурт от Бари Коски, който акцентира върху физическата постановка на изпълнителите. Австрийският режисьор е един от най-обещаващите оперни постановчици, чийто дебют в Кралската опера с операта Нос на Шостакович е приет повече от радушно. Неговата нетрадиционна постановка на Кармен смесва партитурата на Бизе с допълнителна музика, което придава необичеан нов поглед към притегателния образ на главната героиня.
ВАЖНО
Може да се възползвате от актуалната промоция само чрез закупуване на ваучер от Deals.bg. Неизползван в срок ваучер се счита за невалиден и сумата по него не се възстановява!
Условия за ползване:
ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:
1 билет за прожекцията на КАРМЕН, на място и дата по избор.
Избирате вариант от:
Прожекция на КАРМЕН - на 18.04. от 19.00ч. в Кино Арена Младост
Прожекция на КАРМЕН - на 18.04. от 19.00ч. в Кино Арена Запад
Прожекция на КАРМЕН - на 21.04. от 18.00ч. в Кино Арена The Mall
Прожекция на КАРМЕН - на 21.04. от 18.00ч. в Кино Арена Deluxe Bulgaria Mall
Прожекция на КАРМЕН - на 22.04. от 16.00ч. в Кино Арена Младост
Прожекция на КАРМЕН - на 22.04. от 16.00ч. в Кино Арена Запад
Времетраене: 210 мин. с един антракт
Изпълнява се на френски с български субтитри
Комплимент от Кино Арена – малка бутилка вино и шоколадови изделия
1.Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail.Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
2.Избирате от кой град и категория да получавате оферти.Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
3.Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин.Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.