Зареждане...

Фенер на желанията - вълшебният акцент на твоето празненство! 3, 6 или 10 бр.

Изтекла
Фенер на желанията - вълшебният акцент на твоето празненство! 3, 6 или 10 бр.
От kolektiva.net

Оферта:

Летящите фенери, познати още като Конгминг фенери, небесни фенери, хартиени фенери, летящи фенери на желанията, са традиционна част от някои азиатски култури. Произвеждат се от обработена оризова хартия върху бамбукова рамка и съдържат восъчна плочка и са напълно биоразградими, т.е. са екологични и не замърсяват природата. Когато летящият фенер се запали, пламъкът нагрява въздуха в хартиеното тяло и той се издига. Всеки фенер лети около 20 минути като се издига на височина до 1000 м. Всеки балон е висок приблизително 94 и с диаметър 56 см. Фенерите са в различни цветове - бели, червени, оранжеви, розови и други. 

Смята се, че летящите фенери са първите балони с горещ въздух, изобретени от военния стратег Джугъ Лян, наричан още Кумин. В края на трети век се използват като сигнални балони по време на война. Практика за китайците е да приписват велики открития на значителни исторически личности, а не на действителните изобретатели. Според историка Джоузеф Нийдхам, китайците експериментират с малки балони с горещ въздух още през 3 век пр.н.е., което предполага, че приписването на изобретението на Кунмин не е достоверно. 

В древен Китай, тези фенери се използват за стратегически военни цели. Въпреки това по-късно намират и невоенно приложение — стават популярни сред децата по карнавалите. Впоследствие са включени в Китайския есенен карнавал и в Карнавала на фенерите. В Тайланд, множество летящи фенери се пускат във въздуха по време на фестивала "Yi Peng". Местните вярват, че това помага за прогонване на злите духове. Използват ги също така за украсяване на къщи и улици. Най-известни са фестивалите с летящи фенери в северен Тайланд. Там фенерите са познати като khom loi (летящ фенер) или khom fai (огнен фенер). Тайландците ги използват целогодишно за празненства и други специални поводи. По време на фестивала Loi Krathong влюбени двойки се събират на брега на река, за да пуснат в нея цветя, летящи или водни фенери. Смята се, че това носи късмет. Много тайландци вярват също, че фенерите са символ на техните проблеми и излитането на фенера е всъщност „излитането“ на проблемите. 

Условия за ползване:

  • Ваучерът важи за 3, 6 или 10 бр. фенер "на желанието".Избери от "КУПИ".
    >  
    3 бр. за 5.99 лв, вместо за 18 лв.
    > 6 бр. за 10.99 лв, вместо за 26 лв.
    > 10 бр. за 16.99 лв, вместо за 43 лв.
  • Заявка за доставка се прави на [email protected] 
    ([email protected]) заедно с номер на ваучер /12 цифрен код над баркода/, три имена, телефон за връзка, както и посочен офис на Еконт.
  • Доставката за цялата страна е на цена:
    > 5.30 лв. до офис на "Еконт".
    > 6.50 лв. в населени места без офис на "Еконт".
  • Срока за доставка след направена заявка е 10 работни дни.
  • При закупуване на повече от един продукт се заплаща само една доставка.
  • Телефон за повече информация:  0889 602 776.
  • Едно лице може да закупи неограничен брой ваучери.
  • За повече информация, погледни “Често задавани въпроси”.

 

Моля, обърни внимание:

  • Ваучерът може да бъде използван от 30.10.12 г. до 30.11.12 г.
  • Ваучерите, платени по банков път, се издават два работни дни след прекратяването на сделката.
  • В аучерите се издават два работни дни след прекратяването на сделката.
  • Ваучерът трябва да се предостави разпечатан на доставчика на услугата.
  • За допълнителни въпроси, свързани със сделката, моля, обръщайте се към доставчика на услугата.


5.99 In Stock




Върни се
на горе
затвори

Абонирайте се за Всички Промоции
в своята Е-Поща

Натискайки бутона "Абонирай се" се съгласявате с общите условия на сайта.

Защо да се абонирам?

  1. 1. Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail. Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
  2. 2. Избирате от кой град и категория да получавате оферти. Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
  3. 3. Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин. Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.