Зареждане...

Бутилка "Pirate" 250 мл с капачка-биберон от серията Rock Star Baby на барабаниста на Bon Jovi Тико Торес


Оферта:

Как започва всичко?
Тико Торес е един от най-успешните барабанисти в света. Той е бил с Bon Jovi от самото начало. Тико е също така уважаван артист, художник и скулптор.Кариерата му го е завела до всички краища на света, вземайки участие в безброй събития и шоута. Обикаляйки, той забелязва най-различни родители - негови почитатели, но децата им винаги изглеждат еднакви. Така той започва да усеща, че нещо липсва в цялата картина - нещо специално.Именно тогава му хрумва, че трябва да създаде нов лайфстайл бранд. Така се ражда колекция, комбинираща висококачествени платове и неподвластен на времето дизайн. Освен цветовете, характерни за Rock-а - черно и бяло - колекцията добавя и различни нюанси, вариращи от сиво и антрацит към сребристо. Rock Star Baby се развива в лайфстайл марка, която представя напълно ново отношение към живота.Преди няколко години Bon Jovi отпразнува продажбата на над сто милиона албума. Албумът, излязъл по повода е кръстен "100 000 000 фена не могат да грешат" .Точно както Bon Jovi е написал музикална история, така Rock Star Baby и неговите яки модни тенденции ще оцелеят във времето.Марката отразява собственото творчество на Тико. В основата на дизайна са модерната му интерпретация на класическите ценности и рок, комбиниран с доза хумор. С продуктите на Rock Star Baby всеки човек може да се почувства като истинска рок звезда.Както Тико казва :
"ВСЯКО БЕБЕ Е ЗВЕЗДА!"

Условия за ползване:

ДЕТАЙЛИ И УСЛОВИЯ:
Продуктът се получава в офиса ни или чрез доставка с Еконт, за сметка на клиента
Срокът за доставка е 3 дни
Всички условия на Дийлс.БГ

12.00 In Stock




Върни се
на горе
затвори

Абонирайте се за Всички Промоции
в своята Е-Поща

Натискайки бутона "Абонирай се" се съгласявате с общите условия на сайта.

Защо да се абонирам?

  1. 1. Получавате промоциите от ВСИЧКИ сайтове в един e-mail. Бюлетинът събира всички НОВИ промоции на едно място. Така, Вие пестите време, което иначе бихте загубили в търсене на оферта в различните сайтове.
  2. 2. Избирате от кой град и категория да получавате оферти. Избирате промоции от над 20 града и над 30 категории и подкатегории.
  3. 3. Избирате между ежедневен и седмичен бюлетин. Решавате дали да получавате всеки ден нови оферти по e-mail или веднъж в седмицата - специално подбрани, всички най-добри нови промоции.